2013年10月19日 星期六

Hong Kong Skin Centre 第二回 XDD

今日約左2點半做....一上到去好多人= ="

開頭以為有排等啦...點知5分鐘度就入得去啦....

入到去醫生又幫我睇下皮膚先....之後就入去做啦~

醫生問我上次做完覺得點....我話甩左焦...淺色左啦...

佢話今次無咁多焦架啦....之後會愈來愈少....因為愈來愈少色素 ....(又偷偷地笑....XDD)

做完哂, 3點半度....同上次差唔多....

走個陣都仲好多人...我諗佢都應該做得幾好....哈哈

臨走個陣個護士又提我要搽防哂....要補濕....

我真係好欣賞佢地呢度....個個都好細心, 而且又專業, 唔會收左錢就是但做....


2 則留言: