2013年11月18日 星期一

Fraxel Laser 第三回....奇蹟呀~!!!!!

終於唔駛再用好厚嘅遮瑕膏,有「面」見人啦~~

星期六去左Hong Kong Skin Centre度做3fraxel, 今日起身好開心呀....D色斑真係無左, 連我最憎果D凹凸洞,都明顯好返好多,無再凹凹凸凸…..D又粗又大嘅毛孔,都收細左(真係超開心!!!!!) 估唔到真係有奇蹟出現….哈哈哈

今日返工銀行D同事見我塊面靚左好多, D 凹凸洞好似無哂咁, 個個都問我去左做咩療程, 又話我面部皮膚緊緻咗~ 以為我轉左粉底哈哈….原來俾人個感覺真係好好架


醫生話仲要做多兩次療程, 咁就搞掂…..坦白講,依家返工出街心情都唔同D ,唔會再頭耷耷,無面見人,自信心大好多…..我記得個護士話第日完成療程後, 可以隔長D時間先做一次, 咁就可以Keep住收細毛孔同有提升肌膚效果….我真係好多謝個醫生, 好彩俾我搵到呢間野渣....如果唔係我都無機會擁有滑lulu既皮膚....哈哈哈....

9 則留言:

  1. 恭喜你呀~ 靚靚pinky....見你做得咁好, 我都想book....可以俾D資料我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀, 當然可以俾資料你啦, 我俾佢個網站你呀... derma.com.hk...個網有間centre既電話同地址架

      刪除
  2. 做3次就有呢個效果,Very good

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...我都估唔到做3次已經可以咁好...

      刪除
  3. Hello,因為我自己都想試做laser,所以我都有留意你既post,但喺你講嗰間真係好吸引我,但我又搵唔倒有其他人有講呢間,唔知你有冇朋友都去做過,評價係米都係正面?……不過真係好羨慕同恭喜你效果唔錯呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友去左做thermage, 都OK呀, 而且每次上去都幾多人, 但service都好好...

      刪除
  4. hi, 想問你到而家共做左幾次? 同幾錢? 效果點呀?我都想搞下d粗大毛孔同凹凸洞呀!做完係咪真係好返好多好多呀?有冇前後對比照睇睇? thx!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已做左5次啦...效果真係好好, 好開心,毛孔同凹凸洞都無哂....仲有1次就做完啦...不過每次做完會紅2,3日...相片遲D post 上黎呀 ^^

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除