2013年11月15日 星期五

Sogo Thankful week  

今日C6竟然話我同我一齊去thankful week....哈哈....

實在太開心囉...有人幫我埋單....yeah~

每次都好期待呢個thankful week...雖然真係好多人....= ="


















今次已經上網搵好哂D目標, 所以係1個鐘之內就搞點, 滿載而歸LU....yeah

先有bobbi brown 既底妝set...今次bobbi brown D set 係咁耐而黎最好架....(我覺得)


再黎SKII ...2set 都買哂...哈哈....淨係今日先有渣 XDDD



眼霜就梗係雪花秀啦....雖然比起韓國都係貴一截....既然都無得去韓國...頂住先啦~












thankful week其實真係抵好多, 而且又就黎入冬天, 時間O岩O岩好....^^

基於老公係度, 梗係捉埋佢去睇光波爐啦...哈哈....我想買好耐架啦....

今晚有新玩具啦~~~ XDDD






















之後個幾日都唔得閒LA....無得再去....姊妹們, 你地加油啦~ ^^






沒有留言:

張貼留言