2013年9月19日 星期四

好開心呀~

琴晚同左老公講話book左星期6去HK Skin Centre 度做機...
我同佢講話個部Fraxel Dual激光機係有FDA認可架....又可以去色斑、嫩膚、修補凹凸洞,仲可以收毛孔....

老公竟然話~~~~叫我去做
真係唔知咩事....咁順攤...哈哈~ 之前仲驚佢話....佢跟住同我講話因為有個同事都做左, 真係有好到.....所以俾我去做....= =""""  原來係咁...都心諗無咩幾可咁易就話好....哈哈....

總之今晚就好開心啦....我仲問我老公拎左佢個同事既電話....諗住問下佢 XDDDD

沒有留言:

張貼留言