2013年9月21日 星期六

Hong Kong Skin Centre 真係幾好

今日上到centre....

我即刻話要做Fraxel Dual~~

護士好NICE同我解釋,話一定要經醫生檢查....先知我D皮膚啱唔啱做(果然有醫生,會專業好多)

醫生問左我一輪病歷同檢查皮膚之後.....話我D皮膚適合做Fraxel Dual嫩膚療程....(好認真...唔似好多美容係咁易望下就話可以做)

個醫生仲好清楚咁同我解釋部機有咩用, 話部機有激光雙波長1550nm同1927nm,可以同時治療表層兼深層既皮膚問題....(個醫生唔講,完全唔知激光都有唔同波長!!) 

佢話一般情況, 大約做3至6次療程.....就已經明顯改善色斑同凹凸洞, 每隔4至8星期做一次.....每次療程5-10分鐘~ 

護士跟住同我用一部叫CSI嘅機影相,話每次做療程前都要同塊面影相做記錄對比....

我同醫生講話驚做激光好痛 (真係好怕痛架我).....

佢叫我唔駛擔心,話做機前會先食止痛藥, 跟住會塗麻醉藥膏 ( 聽完個心都定D)仲會蓋眼....

麻醉藥膏左十五分鐘之後,護士就帶我入咗間寫明做Fraxel分段激光療程嘅房~~

醫生做療程前, 又再同我解釋, 話Fraxel其實係透過激光做成好似假創傷咁....令皮膚入面骨膠原再激活增生,所以有嫩膚作用!!佢話會視乎我情況去調較溫度.....

老實講.....做Fraxel時係有D刺痛同熱~ 但都忍到WO(可能用咗麻醉膏掛....)

醫生仲叫我放鬆D,話做完療程2-3日....塊面通常會紅紅地....有D結焦係正常現象~ 叫我唔駛擔心......大約5-7日, 塊面會恢復正常....

做完療程後,塊面真係有D紅同熱,護士即刻同我FULL COOL DOWN MASK(舒服晒)....

醫生話我D皮膚問題比較嚴重(其實我都知架啦)....要隔4星期做一次療程, 成個療程大約5次,佢提我記住要做足防曬, 因為塊面皮膚會較薄.....
(臨走時護士仲介紹我用隻補濕產品, 話可以加快皮膚復原)

第一次做完Fraxel,塊面好似冇咩好大分別 ( 醫生同我講, 話面部皮膚既膠原增生, 需要D時間,所以通常做完第一次Fraxel,唔會即刻見到有好大改善......但做兩,三次療程後, 就會有好明顯既效果)...

我覺得呢度都幾專業, 而且成個過程都會講哂俾我聽, 唔會好似之前個D咁, 做完就算...都唔知做左D咩.....D醫生同護士D態度又好, 又細心.....所以我應該會繼續去做... 希望D斑斑凹凸洞快D離開我啦 XDDDD

9 則留言:

  1. fraxel 其實係咩原理? 係咪都係激光黎架?

    回覆刪除
  2. 佢都係激光既一種, 不過最大分別係fraxel以點陣形式將激光穿透皮層, 激光點與點之間的皮膚因為沒受影響,故可令受激光重組過的皮膚組織的復原更生過程加快,令治療後之康復時間大為縮短, 你可以上佢個web site 度睇, 有好多資料架...http://derma.com.hk/zh/fraxel.php

    回覆刪除
  3. 我都有聽過....都想去試下啊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯, 好呀~ 我過幾日都去做第3次...效果真係幾好..

      刪除
  4. 回覆
    1. 睇你做咩範圍...我係做全面...做左$15000....

      刪除
  5. 回覆
    1. $15000做3次呀, 應該睇個人情況....之後第4次都有平D =]

      刪除
  6. 請問醫生係唔係同時兩種波長都有幫你作?

    回覆刪除